Regulamin Hotelu

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie Hotelu.

  2. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, w każdym pokoju hotelowym, oraz na stronie internetowej Hotelu.

  3. Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby.

  4. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00.

  5. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 7:00.

  6. Na terenie Hotelu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi.

  7. Opłaty za noclegi i inne usługi świadczone przez Hotel pobierane są z góry według cen zawartych w aktualnym Cenniku dostępnym w Recepcji.

  8. Brak zapłaty za pokój hotelowy i inne usługi w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykwaterowania z Hotelu.

  9. Chęć przedłużenia pobytu poza okres zadeklarowany i opłacony w dniu zameldowania należy zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 22:00 w dniu poprzedzającym upływ terminu wynajęcia pokoju hotelowego.

  10. Przedłużenie pobytu poza zadeklarowany i opłacony okres realizujemy wyłącznie w przypadku posiadania wolnych pokoi hotelowych.

  11. Hotel świadczy usługi noclegowe i dodatkowe zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

  12. Obowiązkiem Hotelu jest:

    • zapewnienie dostępu do pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnego użytku zgodne z proponowanym wyposażeniem pokoi i pomieszczeń ogólnego użytku;

    • zapewnienie ogrzewania oraz dostawy ciepłej i zimnej wody;

    • zapewnienie bezpiecznego pobytu, zgodnego z przepisami BHP i p.poż.;

    • zapewnienie profesjonalnej i uprzejmej obsługi;

    • zapewnienie sprzątania korytarzy i pomieszczeń ogólnego użytku we wszystkie dni robocze, a także sprzątania pokoi hotelowych;

    • wykonywanie niezbędnych napraw i remontów zapewniających możliwość korzystania z dostępnych pomieszczeń oraz zainstalowanych w nich urządzeń;

    • zapewnienie dostępu do sprzętu umożliwiającego utrzymanie porządku w pokojach, takich jak worki na śmieci;

    • wypożyczenie i wymiana raz w miesiącu pościeli.

  13. Zastrzeżenia dotyczące jakości usług świadczonych przez Hotel prosimy zgłaszać niezwłocznie w Recepcji lub bezpośrednio u Administracji.

  14. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych na teren Hotelu, w szczególności pieniądzy, papierów wartościowych, dokumentów i kosztowności oraz za pojazdy pozostawione w otoczeniu Hotelu.

  15. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, kuchenek, termowentylatorów i innych tego typu urządzeń elektrycznych oraz gazowych.

  16. Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w pokojach hotelowych w trakcie pobytu, sprzątania oraz wynoszenia odpadów do właściwych pojemników, znajdujących się na zewnątrz budynku Hotelu.

  17. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą odwiedzać gości obiektu w godzinach 7:00 do 23:00 po pozostawieniu w Recepcji dowodu tożsamości.

  18. Opuszczając pokój hotelowy, należy zamknąć drzwi na klucz, a następnie pozostawić go w Recepcji.

  19. W Hotelu obowiązuje zakaz dokonywania jakichkolwiek zmian w wystroju i wyposażeniu pokoi hotelowych bez zgody Administracji.

  20. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

  21. Przekazywanie pokoju lub miejsca w pokoju kolejnym mieszkańcom wymaga wcześniejszego załatwienia formalności meldunkowych w Recepcji.

  22. Goście ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia wyposażenie oraz urządzeń technicznych Hotelu powstałe z ich winy bądź winy odwiedzających je osób oraz za dewastację pokoju i jego wyposażenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub brakiem utrzymywania należytego porządku.

  23. Każdorazowe meldowanie lub wymeldowania gościa musi się odbywać w Recepcji poprzez wypełnienie właściwych druków. Tylko zmiany dokonywane w sposób zgodny z wymogami formalnymi będą uwzględniane w rozliczeniach za usługi świadczone przez hotel.

  24. W celu zapewnienia naszym Gościom właściwych warunków życia i wypoczynku na terenie hotelu osoby naruszające powyższy Regulamin lub ogólnie przyjęte zasady współżycia, używające narkotyków lub nadużywające alkoholu są zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Hotelu.

  25. W przypadku zauważenia niewłaściwych zachowań gości lub personelu hotelu lub stwierdzenia awarii, usterek lub jakichkolwiek zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania obiektu prosimy o ich niezwłoczne zgłaszanie w Administracji lub Recepcji.

Będziemy wdzięczni za przestrzeganie powyższego Regulaminu, który ma zapewnić wszystkim gościom bezkonfliktowy, spokojny i bezpieczny pobyt w naszym Hotelu.

Życzymy Państwu miłego pobytu w Poznaniu i w naszym obiekcie!