Regulamin Hotelu
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie Hotelu.
-
Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, w każdym pokoju hotelowym, oraz na stronie internetowej Hotelu.
-
Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby.
-
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00.
-
W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 7:00.
-
Na terenie Hotelu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi.
-
Opłaty za noclegi i inne usługi świadczone przez Hotel pobierane są z góry według cen zawartych w aktualnym Cenniku dostępnym w Recepcji.
-
Brak zapłaty za pokój hotelowy i inne usługi w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykwaterowania z Hotelu.
-
Chęć przedłużenia pobytu poza okres zadeklarowany i opłacony w dniu zameldowania należy zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 22:00 w dniu poprzedzającym upływ terminu wynajęcia pokoju hotelowego.
-
Przedłużenie pobytu poza zadeklarowany i opłacony okres realizujemy wyłącznie w przypadku posiadania wolnych pokoi hotelowych.
-
Hotel świadczy usługi noclegowe i dodatkowe zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
-
Obowiązkiem Hotelu jest:
-
zapewnienie dostępu do pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnego użytku zgodne z proponowanym wyposażeniem pokoi i pomieszczeń ogólnego użytku;
-
zapewnienie ogrzewania oraz dostawy ciepłej i zimnej wody;
-
zapewnienie bezpiecznego pobytu, zgodnego z przepisami BHP i p.poż.;
-
zapewnienie profesjonalnej i uprzejmej obsługi;
-
zapewnienie sprzątania korytarzy i pomieszczeń ogólnego użytku we wszystkie dni robocze, a także sprzątania pokoi hotelowych;
-
wykonywanie niezbędnych napraw i remontów zapewniających możliwość korzystania z dostępnych pomieszczeń oraz zainstalowanych w nich urządzeń;
-
zapewnienie dostępu do sprzętu umożliwiającego utrzymanie porządku w pokojach, takich jak worki na śmieci;
-
wypożyczenie i wymiana raz w miesiącu pościeli.
-
Zastrzeżenia dotyczące jakości usług świadczonych przez Hotel prosimy zgłaszać niezwłocznie w Recepcji lub bezpośrednio u Administracji.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych na teren Hotelu, w szczególności pieniądzy, papierów wartościowych, dokumentów i kosztowności oraz za pojazdy pozostawione w otoczeniu Hotelu.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, kuchenek, termowentylatorów i innych tego typu urządzeń elektrycznych oraz gazowych.
-
Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w pokojach hotelowych w trakcie pobytu, sprzątania oraz wynoszenia odpadów do właściwych pojemników, znajdujących się na zewnątrz budynku Hotelu.
-
Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą odwiedzać gości obiektu w godzinach 7:00 do 23:00 po pozostawieniu w Recepcji dowodu tożsamości.
-
Opuszczając pokój hotelowy, należy zamknąć drzwi na klucz, a następnie pozostawić go w Recepcji.
-
W Hotelu obowiązuje zakaz dokonywania jakichkolwiek zmian w wystroju i wyposażeniu pokoi hotelowych bez zgody Administracji.
-
W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
-
Przekazywanie pokoju lub miejsca w pokoju kolejnym mieszkańcom wymaga wcześniejszego załatwienia formalności meldunkowych w Recepcji.
-
Goście ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia wyposażenie oraz urządzeń technicznych Hotelu powstałe z ich winy bądź winy odwiedzających je osób oraz za dewastację pokoju i jego wyposażenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub brakiem utrzymywania należytego porządku.
-
Każdorazowe meldowanie lub wymeldowania gościa musi się odbywać w Recepcji poprzez wypełnienie właściwych druków. Tylko zmiany dokonywane w sposób zgodny z wymogami formalnymi będą uwzględniane w rozliczeniach za usługi świadczone przez hotel.
-
W celu zapewnienia naszym Gościom właściwych warunków życia i wypoczynku na terenie hotelu osoby naruszające powyższy Regulamin lub ogólnie przyjęte zasady współżycia, używające narkotyków lub nadużywające alkoholu są zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Hotelu.
-
W przypadku zauważenia niewłaściwych zachowań gości lub personelu hotelu lub stwierdzenia awarii, usterek lub jakichkolwiek zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania obiektu prosimy o ich niezwłoczne zgłaszanie w Administracji lub Recepcji.
Będziemy wdzięczni za przestrzeganie powyższego Regulaminu, który ma zapewnić wszystkim gościom bezkonfliktowy, spokojny i bezpieczny pobyt w naszym Hotelu.
Życzymy Państwu miłego pobytu w Poznaniu i w naszym obiekcie!